Pozor: Elumbus + kreditní karta od EasyBank.at = vražedná kombinace
Před několika týdny pro nás přítelkyně koupila na webu Elumbus letenku a zaplatila za ni kreditní kartou od EasyBank.at. Dostali jsme e-mail, že je všechno v pohodě, a tak jsme vyrazili na několik dnů mimo civilizaci. K našemu údivu nás po návratu čekal e-mail, že Elumbus nemohl zaúčtovat peníze na její kreditní kartu. Tato kreditka do té doby fungovala absolutně bez problémů. Kontaktovali jsme Elumbus a bylo nám sděleno, že buďto musíme zaplatit dvakrát 75 EUR stornovací poplatek, nebo koupit nové dvě letenky za více než dvakrát 150 EUR. Pokud nezaplatíme, bylo nám vyhrožováno exekutory! Nakonec jsme se po telefonu domluvili, že zaplatíme těch 2x75 EUR výměnou za dvě poukázky na 50 EUR s neomezenou platností. Zaplatili jsme, ale poukázky jsme neobdrželi.
Když jsme se po několika týdnech snažili koupit novou letenku, tak Elumbus přišel s novinkou - prý poukázky jde uplatnit jen na mezikontinentální lety. Nic o mezikontinentálních letech Elumbus nikdy nezmínil a taky jsme o nich nenašli nic relevantního na jejich webu. Nenechali jsme se jen tak odbýt a nakonec jsme se probojovali až k vedoucímu servisního oddělení a toho přesvědčili, aby alespoň částečně uplatnil slíbenou slevu na let, který jsme chtěli.
Celkem jsme přišli o 69 EUR! Až příliš pozdě jsme totiž zjistili, že takovéto problémy jsou pro Elumbus běžné. Mnoho podobných stížností v němčině je například tady, včetně jedné stránky věnované pouze problémům s Elumbus. V angličtině se toho taky na Elumbus najde dost (například tady a tady).
Celý náš příběh v angličtině je k dispozici na: radekandlaura.blogspot.com/2013/10/our-problems-with-elumbus.html
Poslat nový komentář